W trosce o wasze bezpieczeństwo postanowiliśmy udostępnić tę strone.
Mamy nadzieje że zbiór tych kilku zasad pozwoli wam drodzy klubowicze bezpieczniej spędzać czas na wspólnej zabawie w klubie.
Regulamin Klubu Acapulco
1
Prawo wstępu do Klubu Acapulco mają:
– osoby pełnoletnie posiadające Dowód osobisty,
– osoby posiadające zaproszenia wystawione przez Klub,
– przedstawiciele służb państwowych i medycznych uprawnionych do czynności kontrolnych na podstawie ważnych legitymacji, po uzgodnieniu z kierownictwem klubu.
2
Wstęp do klubu odbywa się na podstawie ważnej płatnej wejściówki lub zaproszenia.
3
Loże i stoliki w klubie wymagają rezerwacji.
Obsługa ma prawo prosić o opuszczenie loży, jeżeli nie została ona wcześniej zarezerwowana.
4
Cena za bilet wstępu oraz pozostałe opłaty w klubie nie podlegją negocjacji i nie są zwracane w przypadku opuszczenia lokalu.
5
Obsługa może odmówić wstępu do klubu każdej osobie bez podania przyczyny.
Zakaz wstępu będzie szczególnie stosowany w przypadku:
– osób zachowujących się wulgarnie w stosunku do obsługi klubu i osób trzecich.
– osób niestosownie ubranych tj. bluzy z kapturem, spodnie dresowe.
– osoby pod wpływem alkoholu i środków odurzających.
6
Przy wejściu do klubu prosimy o szczególną wyrozumiałość w przypadku gdy ochrona zachce sprawdzić zawartość torebki, plecaka itp. Każde działanie podejmowane przez ochronę klubu ma na celu zapewnienie bezpieczeństwa zarówno klubowiczom jak i obsłudze.
7
Uczestnicy mogą być narażeni na poślizg na śliskiej posadzce bądź uderzenie o elementy zabezpieczające. W przypadku częściowego lub stałego uszczerbku na zdrowiu spowodowanego poślizgiem lub uderzeniem o wyżej wymienione elementy uczestnicy nie będą ubiegać się o odszkodowanie gdyż wchodzą na imprezę na własną odpowiedzialność.
8
Za szkody materialne wyrządzone na terenie klubu uczestnik ponosi pełną odpowiedzialność finansową.
9
Osoba kupująca bilet wyraża zgodę na publikacje swojego wizerunku w materiałach promocyjnych klubu (w szczególności zdjęciach i nagraniach wideo) umieszczanych na stronie internetowej klubu oraz jego stronie na portalu Facebook.com
10
Wejście na teren klubu oznacza automatyczną i bezwzględną akceptację niniejszego regulaminu.
Zasady bezpieczeństwa
1
Klub jest obiektem monitorowanym.
2
Osoby przebywające w klubie są zobowiązane zachowywać się w sposób niezagrażający bezpieczeństwu innych osób.
3
Osobom wchodzącym do klubu i przebywającym w klubie zabrania się:
– wnoszenia do klubu wszelakich napojów,
– wnoszenia do klubu środków odurzających,
– posiadania i wnoszenia ostrych narzędzi i innych przedmiotów które mogą zagrażać bezpieczeństwu osób przebywających w klubie,
– wchodzenia do pomieszczeń i miejsc które są przeznaczone tylko dla pracowników klubu.
4
Osoby nieprzestrzegające powyższych zakazów i niestosujących się do poleceń obsługi zostaną usunięte z terenu klubu – co może być jednoznaczne z dożywotnim zakazem wstępu.
W przypadku niewłaściwego zachowania się osoby agresywnej, dbając o dobro klubu oraz gości lokalu, powiadom jak najszybciej ochronę, która podejmie kroki celem zapewniania spokoju i bezpieczeństwa klubowiczów.